دات نت نیوک

تبلیغات رایگان اینترنتی بازاریابی

تبلیغات رایگان اینترنتی بازاریابی
Posted: فروردین 9, 1396
Comments: 0

شما باید عوامل مختلفی را کنار یکدیگر تنظیم کنید تا به مقصود خود برسید.بماند اینکه تعداد این سرویس های تبلیغات اینترنتی رایگان روز به روز رو به افزایش است و شما محدوده انتخاب بیشتری دارید. اما آیا تمام آنها برای درج تبلیغ مناسب هستند اصلاً طرز کار آنها چگونه است.

  حال شاید از خودتان بپرسید چه کسی می تواند از این سرویس های بازاریابی رایگان استفاده کند! این یک سوال ساده ولی در عین حال مهم است. اگر بدانید چه چیزی را باید تبلیغ کنید، نصف راه را رفته اید. خیلی از افراد فکر می کنند حتماً باید خودشان یک محصول داشته باشند تا بتوانند در این گونه سایت ها تبلیغ کنند. جواب منفی است. اگر در حال حاظر درحال تبلیغ برای محصولات و خدمات دیگران هستید، می توانید در این گونه سایت ها برای گرفتن پورسانت بیشتر و درآمد بیشتر تبلیغ کنید

شما با ثبت نام در این نوع سایت ها می توانید اقدام به درج اگهی کنید. معمولاً آگهی ای که درج می کنید در یک صفحه به صورت عادی برای بازدید کنندگان آن سایت ها به نمایش در می آید. بازدیدکنندگان این نوع سایت ها می توانند از هر کجا وارد شوند. موتور جستجو مهمترین نقطه برای ورود بازدیدکننده به یک سایت است. این نوع سایت های تبلیغاتی هم از این امر مستثنی نیستند. از مهمترین افرادی که می توان آنها را جزء مشتریان بالقوه شما به حساب آورد، کسانی هستند که در موتور جستجو اقدام به یافتن کالای مورد نظرشان می کنند. هیچ وقت این افراد را دست کم نگیرید و از پتانسیل هایی که می تواند از این موتورها برای شما خریدار جذب کنند استفاده کنید. یکی از این پتانسیل ها همین سایت های تبلیغات رایگان است.بسته به این که نوع بهینه سازی صفحات سایت تبلیغ کننده به چه صورت باشد، ممکن است شما برای یک یا چند کلمه کلیدی در صفحه های آغازین نتایج جستجو قرار بگیرید. پس دقت کردن در مورد این موضوع که سایت تبلیغات رایگان چقدر به مساله بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو اهمیت می دهد، می تواند در امر تبلیغات رایگان شما خیلی تاثیر گذار باشد. این یکی از عواملی است که هنگام انتخاب این گونه سرویس ها باید در نظر بگیرید. عوامل دیگری هم هستند که شامل؛ محبوبیت و معروفیت سایت، رتبه آن در موتور های جستجو مخصوصاً گوگل (Page Rank)، سئو بودن صفحات سایت، نرخ تبدیل و عوامل مهم دیگر می باشند
 

  باید در نظر بگیرید:
                   
سایت های تبلیغاتی رایگان   

دسته مناسب را انتخاب کنید. خودتان را جای بازدید کننده ای بگذارید که می خواهد کالای مورد نظر خود را پیدا کند.

توضیحات کالا یا خدمات، نقش اساسی را در فروش آن محصول بازی می کنند. خریدار معمولاً وقت و زمانی را صرف جمع آوری اطلاعات در مورد آن محصول نمی کند. مگر این که مجذوب آن شده باشد. پس در نگاه اول این شمایید که باید تمام مشخصات کالای خود را به بازدیدکننده نشان دهید و آن را تبدیل به مشتری کنید.
در توضیحات از کلمات کلیدی مرتبط با محصول استفاده کنید. این موضوع را فراموش نکنید که هنوز عمده خریداران شما از طریق موتور جستجو مخصوصاً گوگل وارد سایت می شوند.
از تصاویر مناسب و با کیفیت خوب غافل نشوید. حتماً یک یا چند تا از عکس های مرتبط با محصول یا خدمات تان را در تبلیغ جاسازی کنید.
اطلاعات تماس خود را به طور کامل قرار دهید. حتی اگر سایت یا وبلاگی دارید، در انتها نشانی آن را هم وارد کنید.
اگر با خرج کردن مشکلی ندارید، تبلیغات چند ستاره خریداری کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که در کدام سایت تبلیغات رایگان این کار را انجام می دهید که نرخ تبدیل بالایی برای شما داشته باشد.
در کل این شمایید که با ابزار های رایگان و پولی که در اختیار دارید، می توانید کالاها یا محصولات خود را به دیگران معرفی کرده و فروش خود را دوچندان کنید، و همانطور که گفته شد یکی از این ابزارهای رایگان استفاده از سایت های تبلیغاتی رایگان است که با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید به این گونه سایت ها به تعداد آنها رو به افزایش است برسید

Print
Tags:
Rate this article:
No rating

EasyDNNRotator

Click on the Manage Content for adding and managing content.
Click on the Rotator Settings and choose what and how it will be displayed.

123movies